Ontdek Dipla voor Aannemers
Welkom op Dipla! Jouw opdrachtgever werkt met Dipla om werkzaamheden efficiënt te registreren en te beheren. Als aannemer wordt er van jou verwacht dat je registraties uitvoert op taken om uitgevoerde werken te documenteren.
Voor- en nadelen
Beide opties hebben voor- en nadelen. Afhankelijk van het werk en de situatie kan je afwegen welke optie op dat moment het gemakkelijkst werkt voor jou.

Dipla
Voordelen:
-
Bulkacties mogelijk, ideaal voor het verwerken van meerdere registraties tegelijk.
-
Een helder overzicht van al je taken en registraties.
​​
Nadeel:
-
Volledig online, dus een internetverbinding is altijd nodig.

MyDipla
Voordelen:
-
Werkt deels offline: handig voor locaties met beperkte internetverbinding.
-
Navigeren naar taken met Google Maps-integratie.
​​​
​
Nadeel:
-
Registraties worden één voor één worden ingevoerd.
Zelf meer controle met een
Dipla-abonnement
​Wil je jouw werk nog beter organiseren? Als aannemer kun je ook een eigen abonnement nemen op Dipla. Hiermee krijg je de mogelijkheid om zelf werken in te tekenen, taken te beheren en deze eenvoudig door te geven. Zo houd je alles in eigen hand en werk je efficiënter samen met opdrachtgevers.
Interesse? Neem contact op voor meer informatie over de mogelijkheden!
​
Zelf tekenen
Teken snel en eenvoudig aan de hand van punten, lijnen en vlakken de taken die uitgevoerd moeten worden. Dipla berekent meteen de dimensies en stuks.
Zelf organiseren
Geeft taken aan je juiste werkploeg en bundel taken in werkfiches voor de uitvoerder. Voor financiële afhandeling bundel je ze in werkopdrachten.​
​
​
​
Beter communiceren
Download eenvoudig dynamisch rapporten, kaartjes en/of excel bestanden om zo correct mogelijk met je klant te communiceren.​
​